onsdag 27 januari 2010

Jädrans snö

Jaha då var det dags igen. Snö, snö och dena eviga snö. Visst jag ska erkänna att snö e mysigt men inte när man har en liten bebis som inte alls uppskattar det och man bara e tvungen att ta sig utomhus. Då e det pest!!!!

Idag har varit en lugn dag. Skulle ha lunchat med Josefina idag men fick ju ställas in pga av SNÖ!!! Grrr, men vi gör ett nytt försök på ons igen. Var på Vårdcentralen med Elin idag. Har fått sån grym hosta och sover jättedåligt pga detta. En grym förkylning med slem i luftrören var svaret. Fick luftrörsvidgande till henne. Men apotekstanten hade berättat för Magnus när han hämtade ut medicinen att man kunde få hjärtklappning av den. Tro helsike att jag INTE tänker ge min dotter detta. E dom tosiga eller. Men men får väl genomlida denna förkylningen också, förra gick ju bra. Den rodde vi i land.

Imorgon e det tid för babyrytmik och babycafé igen. Ska bli väldans trevligt att träffa alla Baramammor igen.



Nej nu ska jag va lite social med min fullständigt osociale man (tittar på Chelsea). Sen blir det sängen.

Ses en annan dag. Och du, KÖR FÖRSIKTIGT!!!!
KRAMIS







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar