måndag 17 januari 2011

Finbesök i Bara

Igår hade vi finbesök här i lilla Bara. Min lillkusin + fina Nicole (Olivers flickvän) och min
systeryster kom på en fika. Hur mysigt som helst. Oliver och Nicole var i London över nyår och
kom med VÄRLDENS finaste Tingelingklänning. Helt underbar. Tack så jättemycket än en gång. Det blev mycket bus och snack. Me love!!!!
Lägger upp lite bilder från söndagen.
I lördags var vi på kalas i Höllviken. Markus och Hasse firades. Blev en sen men trevlig kväll. Alltid skoj med kalas när man får träffa alla. Annars ses man ju inte så ofta.
Idag var en pissig dag på jobb så nu efter en långpromenad med fina Helena kan jag äntligen slappna av. Skönt att få kräka av sig och rensa hjärnan ibland.
Nu blir det slappe och mys i soffan. Mannen min är på handboll med sin pappi och dotra min sover som en liten gris. Somnade i vagnen under promnixen. MYS.

Mys med moster

Mys med Nicole och Oliver


Bara en massa bus hela tiden

Diskuterar med Nicole (dockans napp i munnen)
Finaste Tingelingklänningen!!






Lagar mat till Oliver

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar