söndag 25 mars 2012

Mot Koh Lanta

Nu är vi på väg mot Lanta. Blev extra glad när transfern hämtade oss och man insåg att vi fick privat minibuss, och slipper dela med 20 andra dryga. Så nu sitter vi i bilen och har tre timmar + två båtar framför oss. Elin tittar på Pippi, Magnus spelar och jag bloggar, njuter. Åhh vänta Elin måste bajsa. Jaha vad gör vi nu då?!? Mitt ute i ingenstans. Återkommer!!

Jisses vilken cirkus!! Stannar till i vägkanten för Elins skull, ungen hysterisk för att det inte finns någon toalett. Och jag ska försöka hålla henne, vilket resulterar i att elin vägrar bajsa, Elins "fia" är som en vattenspridare och kissar ner sig själv, sina skor och halva mig!! Jippi!!!

Nu sover lillskatt, skönt.
Själv har jag blivit beroende av tracy chapman och maler henne i Ipoden. Vilken kvinna!!!!!!

På återseende! Puss

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar