onsdag 22 maj 2013

Nu närmar det sig

Oj är redan i vecka 29. Vart har tiden tagit vägen. Längtar mer och mer hela tiden.

Lägesrapport:

Lilla V bara växer och växer. Känns på magen att platsen inte riktigt finns till för henne. Hon älskar att möblera om i sitt lilla rum (läs min mage).

Elin längtar jättemycket. Är så duktig och klappar och kramar magen och pratar med lillasyster.

Jag är nu sjukskriven på 50% pga av foglossningar. Har börjat få riktigt ont i höfter och rygg. Annars mår jag helt ok. Kommit in i en ganska trött period och sover dåligt på nätterna. Vaknar ofta med kramp i vaderna. Tips på hur jag kan undvika detta???

Magnus längtar också jättemycket nu. Tyvärr har jag moderkakan i framvägg så han har inte riktigt kunnat känna hennes sparkar än. Men känt lite puffar. Stöttar och hjälper mig mycket.

Nu ska även ovanvåningen börja renoveras. Hantverkare kommer imorgon och startar projekt "bygga till ett rum". Så nu händer det mycket framöver. Återkommer med bilder på detta sen.

Puss så länge!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar