tisdag 8 september 2009

VILKET LIV!!!!

Älskar livet som mamma. Trodde aldrig att det skulle kunna kännas så bra. Visst e det jobbigt i stunder när Elin är jätteledsen och man inte vet varken ut eller in. Men så går det över och hon skiner upp som en sol. Och det e då man förstår vad riktig kärlek är!!!

Tack till er alla för alla fina hälsningar, kort och presenter. Hon kommer att se ut som en prinsessa i alla fina kläder.

Ska försöka vara lite mer aktiv här men som sagt nu har man ju någon annan också att tänka på, inte bara sig själv. Men om jag inte hinner skriva så mycket så ska jag ialla fall försöka få upp lite nya bilder på henne lite då och då.

Puss så länge!!!!!!


3 kommentarer:

  1. gud vilken liten sötlök..
    all lycka och välgång till er.
    Stor kram Helena Busetto

    SvaraRadera
  2. när får man träffa piplisa igen???:D

    SvaraRadera
  3. Hejsan Emma!! Grattis till dottern!! Så roligt!! Jag har en fråga ang saccosäcken som din dotter sitter i på bilden.....jag såg den på bebis proffsen tror jag det var och undrar om den var bra och hur du tyckte säkerheten var i den? Då jag vill ha den till vå lilla bebis som kommer!! Mvh Jacqueline

    SvaraRadera