måndag 21 september 2009

Bland antikolikflaskor och magdroppar

Ja Herre Jisses vad ska man säga!!! Vilken djungel!!!!!!

Vår lilla prinsessa har ju naturligtvis fått en släng av kolik, vilket betyder myyyyyyycket mindre sömn och massa skrik. Har fått en massa olika tips om hur man ska ta sig igenom detta men ibland känner man sig verkligen helt maktlös. men nu har vi införskaffat antikoliknappflaska och två olika sorters magdroppar. Känns som att det börjar hjälpa lite med dropparna. Men fy vad det e jobbigt. Och stackars lilla älskling, som måste ha såå ont i sin mage.

Annars flyter livet som småbarnasförälder på som vanligt. Idag e Elin tre veckor gammal. Känns som om hon kom igår (ialla fall i mitt sår), buhuhuhu...Ska till Bvc i em och väga henne igen. Eftersom jag inte har tillräckligt med mjölk till henne, vill dom ha ständig koll på hennes vikt. Men förra veckan var hon helt plötsligt 52 lång och vägde 3500, duktig tös.

Helgen har varit mest lugn. skönt att ta igen sig lite. I fredags var jag på stan med malin och barnen. Handlade världens finaste bodysuit till lillprinsessan. Med babuschkadockor på (eller hur det stavas). Helt underbar.

Nu ska jag passa på att hoppa i duschen innan Elin vaknar. Men vi ses snart igen hoppas jag!!!


ÄLSKA LIVET!!!!!!!!
PUSSSSSSS

1 kommentar:

  1. Usch stackars lite som har ont i magen.. Hoppas det blir bättre och att ni kommer få sova ordentligt snart!

    SvaraRadera