tisdag 8 december 2009

julklappsshoppning!!!

Japps idag var vi i Lödde och sorhandlade julklappar. Tror att räkningen slutade på ca 10000. Men det v ar nog mest tack vare att Magnus köpte en Iphone, hehe. TOK. Men nu är vi så gott som klara med alla julklapparna, har bara några småsaker kvar.

Elin växer så det knakar. Är nu 3 månader, 60 cm lång och väger 5500 g. Mammas stora tös. Tänkte lägga in nya bilder på henne idag men hittar inte kamerasladden. Ska leta vidare imorgon.

Har det hänt något nytt?? Hmm... Nej tror inte det. I veckan blir det babycafé på tors, julbord med jobb på fre, 30 års fest hos Camilla på lör och sön ska jag ner till ystad för att se lucian krönas. Min syster är med i tåget. Blir ev en runda till Burlöv med Malin och pojkarna på fre också. behöver köpa mig en klänning till nyår.

Idag kom Elins första tår. Blev såååå grymt ledsen innan idag, för ingenting. Och vips så rullade den första åren ner för kinden. Var ju bara tvungen att få ett foto på det innan jag tog mig tid att trösta henne, hehe. Dum mamma. Första tåren men långt ifrån sista.

Nej nu ska jag gå upp och krypa ner mellan lakanen, bredvid min mysfis. Ska väl snart upp igen för att ge gisen mat. men jag lovar att så fort jag hittar sladden lägger jag upp nya bilder.

Puuuussss och kram så länge

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar