måndag 23 november 2009

Ja se det regnar!!!!

Synd bara att man inte kan säga att det hör till ovanligheten att det regnar i detta underbara land. Idag precis som igår och dagarna innan dess regnar det. Och min underbara sambo har som vaaanligt tagit den stora bilen med basen till Elins bilstol i. Så här sitter jag nu och kan inte göra ett skit. ÅNGEST!!!!

Fick en avi från Posten att jag har ett paket att hämta. Vet att det kommer från min kära kusin Johan i Tyskland och att det är present till Elin. Men kan ju inte stilla min nyfikenhet eftersom jag inte kan hämta det, grrrr.

Helgen har varit toppen. I fredags var vi och såg Winnerbäck i Baltiska hallen. Lasse e ta mig tusan GUD!!!!! Vilken konsert. Soft samtidigt som det bara var sååååå bra. Sen i lördags var vi hos Patrik och Maria på 25 års fest. Hur kul som helst. Tack till värdarna!!!!

Nu kan jag ju avslöja vad jag var på festen. hihi. Faktiskt inget avanserat alls. Var en stjärna på Walk of fame. Gjorde en guldstjärna som Anna Anka fick till sin ära. Hon är ju en legend nu som förtjänar en stjärna i Holywood, skrattar. Skämt å sido men skoj var det. Magnus var tomten. Det klädde honom *skrattar*.

Nu ska jag gå och duscha medans min dottir sover på soffan till Ellen på TV.

HA en underbar dag i regnet.

KRAMEN

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar