söndag 30 maj 2010

Semester dag nr 1

JIPPI då har äntligen semestern börjat. Ljuvligt!!!!

Blev e väldigt lååång dag igår. Pappa hämtade oss kl 13.30 för att köra till flygplatsen. Sen som vanligt och värsta tidsoptimisten, så vi var ju så klart inte färdiga för avfärd då. På plats på Sturup 45 min senare, check
Incheckning, check
Trångt som helsike på planet, check
En Elin som bara sov precis vid starten (men var hur snäll som helst hela resan) , check
Förseningar, dubbelcheck!!!!!!!!!!

Jaja framme på hotellet kl 01.00 efter en som sagt lååång dag. Somnade vid ca 01.30 men har sovit väldigt dåligt. Hård säng och höga kuddar, inte min smak. Hotellet är hur som helst över förväntan, loves it!!!

Idag söndag blev det först och främst sovmorgon, sen bar det av till poolen. Har en dotter med simhud mellan tårna. Har badat nästan hela dagen. Lätt lunch och promenad på det sen var det dags för plurret igen. Så nu sitter vi är på altanen vid poolen och myser med en superdrink. Tar en för DIG med!!!

Imorgon blir det Hamam (Turkiskt spabad) och sen ev stranden. Får se lite vad dagen bjuder in till.

Har det ialla fall toppen och en supersnäll dotter som älskar semester. Skriver mer imorgon och uppdaterar er.

PUSSSSSSS

1 kommentar:

  1. Aaahhhh, så härligt ni har det!!! Ser ut som att det är fler än Elin som myser i poolen :D Men jag måste säga, sicken fin body Elin har på planet ;) Från New York, till Skåne, till Turkiet. Den har ju snart åkt jorden runt haha :) Ha de underbart darlin, ser fram emot fler inlägg :D KRAMIZAR
    P.s Ta fler drinkar för mig, jag mådde super här hemma, slapp till och men bakfyllan tihi ;)

    SvaraRadera