onsdag 20 oktober 2010

Då börjas det...

Jaha då var det dags för vab. Elin började på dagis på riktigt i måndags och när morfar och moster hämtade henne, var hon lite konstig i magen men vi tänkte ju inte mer på det. Sen igår var hon ledig och hemma bajsade hon hur många gånger som helst och det stank. Ja ja tänkte jag, något hon ätit. Men när Magnus ringer till mig på jobb imorse och säger att hon bajjat igenom, var det bara för mig att packa ihop och köra hem. För så släpper jag inte iväg henne. Så nu sitter vi och myser och tittar på iggel piggel. Elin sov i nästan 2,5 timme. Så något e det med henne. Trodde först att det bara var något med tänderna men börjar tveka faktiskt.
Så imorgon får Magnus va hemma med henne för jag kan inte va ledig. Har fööör mycket att göra på jobb. Får sitta hemma idag också och jobba. Men men vad gör man??


Igå var det ju min födelsedag!! Hurra hurra för lilla mig. Fick en jättefin jacka av familjen som jag önskat mig. En röd lång Didrickson. Tack!!!!!Blev en väldigt kort dag på jobb. Började 7,30 med planering, sen var det utbildning i tecken som stöd mellan 8,30-11. Efter maten var det att ta hand om småbarnsvilan och 12,30 slutade jag. Yeay. Av mina fina kollegor på avd + städerskan fick jag ett superfint armband och av världens bästa Annika fick jag ett presentkort på valfri behandlning på en salong. Tack finaste!!!
När jag kom hem igår körde vi till Media markt och handla en kaffemaskin och därefter vidare till Center syd för lite shopping. Blev en hel del till oss allihop faktiskt men som vanligt mest till Elin *ler*.
Tack för ALLA fina grattishälsningar både via sms, samtal och på facebook. Ni e bara för fina!! Tack.
Nej nu ska jag umgås lite mer med min sjukling!! KRAM

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar