lördag 9 oktober 2010

Lördag och gräsänka

Blää vad det är tråkigt att sitta själv hemma en lördagskväll. Magnus skulle hem till Danne och grabbarna ikväll och ha en killkväll som skulle avslutas med utgång. Så ev stannar han i Malmö medans jag får sitta här hemma och ha assstråkigt med en liten dotter som redan sover. En liten övertrött älskling.
Igår var en lugn kväll som avslutades ganska tidigt för min del. Trött som en liten pig somnade jag vid 22, ups. De två glasen vin gjorde liksom sitt *ler*.

Idag har varit lite av en fixardag med koll på förnsterbrädor, storhandling och lite packning inför måndagens happening, ELINS FÖRSTA DAG PÅ FÖRSKOLAN!!! Och du kan tro att hennes mamma har ångest inför detta. Blaaaa. Vill inte alls lämna bort min sessa till någon annan. Men men det finns många måsten här i livet och detta steget är ett av alla måsten.

Imorgon blir det städning av huset och på kvällen ska hela familjen + Annika gå och se Touch of Africa på Arenan. Ska bli spännande. Bla Måns Z som uppträder. Någon sorts välgörenhetsgala för Star for life.

Annars då?? Elin blir bara busigare och busigare. Så roligt nu när hon förstår allt man säger till henne. Går själv och slänger sina gamla blöjor i papperskorgen, kommer med sin iggel piggelfilm och kontrollen varje morgon för att man ska starta tvn till henne. Älskade älskade liten blir stor.




Måste även passa på att säga grattis till Joels syster Jenny och hennes Peter som fick sina sååå efterlängtade pojkar här om dagen. En liten Melvin och en liten Charlie tittade ut. Grattis grattis grattis!!!!!!

Är det för tidigt att bädda ner sig kl 20 en lördag, ler???? Överväger detta lite. Men först ska jag se klart step up 2.

Bjuder på lite foton. pussssssss








3 kommentarer:

  1. hahaha nä du skojar! Jag var oxå själv i lördagskväll. Var chaufför åt föräldrarna och funderade på om jag skulle köra hem till er en runda men tänkte att näää, ni vill säkert ha lördagsmys själva!!! Jag skulle ha ringt!! :P
    Och till din ångest ang snäckans tur att börja på förskolan.... hon ska gå på Fjärilen, det kan inget annat än bli bra =) Slå gärna en pling när du har tid över och berätta hur det går, är supernyfiken :D
    Kramiz xoxo

    SvaraRadera