lördag 5 februari 2011

En toppenlördag!!!


Idag har varit en bra dag. Jobbig men bra. Elin sov till 09,45 och bara för det, vägrade jag stiga upp tidigare, bara för att. Så där låg jag i sängen klarvaken och läste kl 9 men icke att jag skulle kliva upp, jag vägrar!!!!!!


Kl 12 kom pappa och sen bar det iväg att hämta hyrbuss på okq8. För idag var det stora slängardagen!! Massor med skräp skulle till tippen och en bokhylla skulle till Magnus föräldrar. Oj vad tomt det blev. Men när renoveringen är klar blir det TOPPEN!!


Nu ikväll har både magnus föräldrar och mina föräldrar + syster varit här och käkat. Mysigt att träffas bara vi och kunna prata i lugn och ro. Annars blir det alltid bara vid kalas.



Tack pappa för all hjälp idag, du är guld!!!!!


Bjuder på min tokdotter som bara ska göra rolig min när man kallar på henne för lite fotografering!! Hon vägrar se normal ut om man inte lyckas överraska henne *ler*.





1 kommentar: