fredag 25 mars 2011

Måndag och fortfarande semester

Då var det måndag vilket betyder att vi är inne på veckan då vi måste lämna solen och åka hem till iskalla Sverige. Men men vi har ytterligare två hela dagar kvar.

Idag tog vi bussen utanför hotellet kl 11 ner till stranden. Var ju bara tvungna att ha sett havet innan vi åker hem. Men det blåste så mycket där nere, så det blev inget badande. Blev Mc Donalds och marknadstittande istället. Hittar verkligen inget jag vill ha här. Mest skit. Elin fick en kittynalle igår, vårt bästa köp denna semestern, hon bara ÄLSKAR den. Har den med sig överallt.
Blev en promenad tillbaka från stranden, båda de små barnen somnade i sina vagnar. Sen ville vi kolla lite om det verkligen tog en timme att promenera till hotellet. Till yumbo (ett köpcentra) som blev vårt mellanstopp tog det 15 min och därifrån och till hotellet tog det ca 10 min. Så om min matte stämmer så blev det 25 min istället för 60 som folk påstod. Knäppisar!!

Väl tillbaka på hotellet blev det glassbuffe och bad i poolen.

Nej nu väntar sangrian och duschen. Hör av mig senare. Puss och kram från oss allihop





Elin skulle va duktig och smörja sig själv. Och visst gjorde hon det, mest I näsan.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar