onsdag 7 oktober 2009

5 veckor, vart tar tiden vägen???

Nu är jag äntligen tillbaka. Vilket strul vi har haft med vårt Internet. Har väl min sambo att tacka för det. Han skulle tvunget ha canal plus till tvn och då var vi tvungna att byta leverantörer. Detta innebar bara en massa klydd från alla inblandade. Så nu har vi varit utan internet så länge så jag nästan glömt hur det fungerar, ler.

Nu är lillan 5 veckor gammal. Tiden bara springer iväg. Har tyvärr fortfarande problem med hennes mage, dock inte sååå fruktansvärt längre. Värre e det med hennes näsa och andning. Fick åka in till barnakuten med henne idag. Satt och väntade i tre timmar för att sen få en läkare som tittade på henne i fem minuter och konstaterade det vi redan visste. Att hon var igentäppt i ena näsborren och att vi skulle få en remiss till öron, näsa, hals. ÅNGEST!!!!!

Så våra nätter består av lite sömn och en ledsen dotter som inte får luft. Laddar upp med koksalt, bröstmjölk och näsdroppar innan vi intar ryggläge. JOBBIGT!!!!

Annars leker livet. Så himla skoj nu att hon har börjat fokusera lite mer och att hon börjar le. såååå söt när detta tandlösa leende tittar fram.

Inget speciellt som har hänt annars. Har börjat planera hennes barndop lite. Svårare än vad man tror att få ihop det. Men det ska gå, jag ger mig inte.

Nu ska jag kolla facen lite och sen kallar sängen innan en sureture vaknar igen och vill ha mat.


Hörs snart igen.

PUUUUSSSSS


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar