lördag 21 november 2009

Det känns tomt!!!!!!!!!!!

Mamma var precis här och hämtade Elin. Hon ska sova där inatt. Magnus och jag ska på maskerad25 års fest. Känns jättetomt här hemma nu. Ingen som busar eller skriker. En annan sak som känns konstigt är att nu när jag e själv och kan göra precis vad jag vill så vet jag inte vad jag ska göra. Har plockat undan överallt, bäddat sängen och fixat. Vad ska jag nu göra då????

Passar på att läsa lite i min nya bok, Liam Norbergs egna bok. Spännande.

Ikväll ska vi som sagt på 25 års fest. Ska vara maskerad med temat Hollywood/kändistema. Kan tyvärr inte berätta idag vad jag ska va men lovar att berätta det imorgon. Kan ju vara någon som ska dit som tjuvläser *ler*.

Nej nu ska jag ta och "njuta" av tystnaden och kanske ta ett låååångt avslappnande bad. Men först ska jag titta färdigt på Cirkus Möller.

Skriver mer imorgon innan dottra mi kommer hem igen.

Tänker på min lilla Louise som har blivit såååå grymt sviken av sin sambo. När han gjorde slut med henne, visade det sig att han hade varit otrogen mot henne. Träffat en ny under tiden han haft henne, på Spraydate. GRIS!!!!!! TÄNKER PÅ DIG VÄNNEN!!!! En bamsekram till dig!!!!!!!

Ha en mysig lördag!!!!!
PUSSSSSSS

1 kommentar:

  1. Tack vännen, din tanke värmer. må livet bli surt för han hahhahahha.... pussss

    SvaraRadera