onsdag 4 november 2009

Trist väder och en sambo som bara jobbar!!!

Idag e sån triiiist dag så jag vet knappt vad som e bak och fram på mig själv. Kröp ur pyjamasen vid halv ett för att bege oss till Jessika. Men vem somnade inte just då, jo min lilla fistös. så nu sitter jag här och väntar på att hon ska börja vakna till liv. Eftersom hon sover så dåligt på dagarna vill jag inte dra i henne utan låter henne sova. Annars hade det inte varit några problem att klä henne och köra.

Började morgonen med en tråkig frukost, rostade mackor med smör (inget pålägg hemma). Sen blev det ett par avsnitt av One tee hill, dock roligare än frukosten. Fortsatt med en superpowerdusch med en skrikande Elin utanför och sen lite blöjbyten som vanligt. haha låter som dagen är lite ångestladdad.

men ska snart ut och börja röja i vagnen så hon vaknar till så vi kan komma iväg.

Men Herre Gud, tittar ut och det snöar!!!!!!!!!!!!!!!

Lägger upp nya foton ikväll. Batteriet dör nu!!!!

PUSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar