söndag 11 oktober 2009

En väldigt trevlig helg!!

Ja då var denna helgen över. Tokigt vad dagarna springer ifrån en. I går hde vi väldigt trevligt besök av Annika, Tessan, Danne, Jonne, Jonsson och Viktoria. Blev helt underbar sushi och rött vin, mumma!!!!!! SEn blev det ju så klrt usel fotboll också. Snacka om svensk otur!!!!! STACKARE!!! Tur att vi hade så mysigt ialla fall.


Idag har jag och Elin varit i Ystad och hälsat på. Moster Ellen älskar när Elin kommer på besök. Har inte gjort annat än myst med henne idag. Blev dock en runda till Åhlens och shopping. Skönt med lite avlastning och egentid. Nu sitter jag och tittar på den engelska Wallandern. Känns konstigt att dom inte pratar svenska och att dom som är med i filmen heter precis likadant som i den svenska. Men det ska dom nog ro i land ialla fall *ler*.


Veckan kommer att vara fullsmockad. Imorgon är det föräldraträff på Bcv, tis ska vi till näsdoktorn med lillan, ons är det Bvc igen för mätning och vägning och tors ska jag till tandläkaren. Sen fre e det fredagsmys ju. På lör ska jag ha KALAS!!!!!!! För på måndag e det ju ingen vanlig dag, för det e ju min födelsedag, tjohoooooo!!!!


Nu ska jag mysa vidare med min lilla familj.


Sätter in ett foto på Elin när jag fick ett mysigt litet morgonleende.


PUSSSS OCH HAAAJ,
LEVERPASTAJ




(Fjällar i pannan)


(Elin fem veckor)



1 kommentar: