fredag 23 oktober 2009

Fredagsmys!!!!

Jaha då var det fredag igen, som om det skulle kvitta mig *ler*. Mån eller fre, sak samma. Tråkigt att Magnus ska jobba i helgen ju.

Idag har varit en trist dag. Elin har varit jätteledsen och trött hela dagen. Inte konstigt när man e liten, förkyld och hjälplös. Stackars min tös. Tur att jag har haft en famn över till henne hela dagen. Bara då hon har varit nöjd. Och då e hennes mamma också nöjd. Så idag har bara varit mys hemma. Imorgon ska vi på fest och på söndag ska vi hem till mamma och pappa och Ellen i Ystad. Elin älskar att komma hem dit, blir duktigt bortskämd av moster *blink*.

Sitter just nu och kollar på mff som ligger under mot Gais. TRIST!!!!!!! Sen väntas en underbart smarrig räkstubbe som Magnus har köpt med sig hem till mig.

Nej nu ska jag återgå till min familj och mitt supergoda vin som väntar på mig.

SES EN ANNAN DAG!!!! OVER AND OUT!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar