söndag 18 oktober 2009

Hipp hipp hurra på min nästan födelsedag!!!

Tjohooo, idag hade lilla jag kalas. Blir ju lite gammal morgon, 26 monsterår!!!! Fick superfina saker av allihop!!! Tack så mycket för en mycket mysig kväll.


Tyvärr hade jag en väldigt ledsen och övertrött dotter som grät mestadels av kvällen. Men men nu sover hon godare än någonsin i sin liggvagn här i soffan bredvid mig. Och själv sitter jag och Magnus och titta på Vem kan slå Fredrik och Filip. Ganska skoj faktiskt. men usch vad trött jag är i huvudet.


Innan gästerna kom, kom min sötaste och bästaste lilla Lena förbi med en helt underbar present och jättefina blommor. synd att hon var så förkyld och inte kunde stanna (vilket jag tyckte hon kunde gjort ialla fall). Presenten var att vi ska ut och äta, gå på bio eller ut och dansa. En helkväll i storstan som det stod i kortet. TACK!!!!!!!! Det kan jag behöva.


Annars har helgen varit väldigt lugn. Magnus har känt sig lite krasslig (men är bättre idag) så det blev en lugn och stillsam helg med mys framför tvn.


Imorgon e det Mff-Gbg. Blir nog att se den på tv. Magnus ska ju se den på stadion så jag får fira min födelsedag själv, buhuuuuu.


Nu ska jag gå och mysa ner mig ordentligt med lite cola och se klart programmet.




Hipp hipp hurra hurra hurra!!!!
PUSSSSSSS






1 kommentar: