onsdag 21 april 2010

Dags för en liten update!!!

Nu var det onsdag igen och idag e det den 21/4 vilket betyder att Elin snart e 8 månader. Helt tokigt.

Har hänt en hel del på sista tiden.
Umgås massor med mammorna här på gården, men mest Minette och Eliaz, såååå mysigt. har verkligen funnit en goo vän och ett pojkvänsobjekt till Elin *blink*.

I fredags hade vi besök av Tessan, Danne, Patrik och Maria. Fick toppennyheter. Helt plötsligt ska alla gifta sig nästa år!! Hur toppen är inte det?? Synd bara att det är samma personer på båda bröllopen eftersom Patrik och Daniel är syskon, så jag måste ju köpa TVÅ klänningar och jag som inte ens tycker om att ha klänning på mig. MJAU!!!

Sen fick jag även reda på att jag får komma tillbaka till mitt första jobb, jag jublade. Älskar verkligen det stället och peronalen är ljuvlig!!!

i helgen har det mest tagits lugnt. Magnus har varit ute med jobb och jag har varit bitter som vanligt, ler. Jag kommer ju aldrig ut på något skoj, har ju jämt Elin när magnus e ute och roar sig. Men men vad gör man inte för sin familj.

Igår tog vi en runda till Center Syd i Lödde. Trodde jag åkte dit med 40 kr på kontot men tji fick jag. Barnbidraget hade ju tittat in och ganska snabbt förbi. Blev en hel del nytt till hela familjen men framför allt till vår växande lilla terrorist, som just i skrivandets stund rycker i laddarsladden samtidigt som jag försöker hålla i datorn och skriva. Tur att jag inte skriver för hand, då hade det inte varit läsligt.

Nu e det snart bara en månad tills vi åker till Turkalandet. Ska bli UNDERBART!!! Sola, bada och bara mysa med hela familjen plus mormor, morfar och moster. Kan det bli bätter?? KNAPPAST!!!!

Lägger upp lite nya bilder på buslöken, så ni får se hur hon växer *ler*

SO LONG
LÅNGKALSONG!!!


Bus med kompisen Elaiz, Elin tyckte dock inte det var lika roligt som Eliaz, hehe




Elin ÄLSKAR att gunga!!!!

1 kommentar:

  1. Oj vad stor hon har blivit och vad lik hon är dig.....eller faktiskt er båda!! =) =) Vår lilla Lykke älskar Sakkosäcken som vi köpte av er.....hon ligger i den nästan alltid!=) Hoppas att ni får en mysig semester!! kram Jacqueline

    SvaraRadera