fredag 30 april 2010

Valborg och regnet öser ner!!!

Japps idag är det Valborgs...nånting afton. Kommer inte på vad det heter. Ska googla det och skriva till det sen. Har för mig mässa. valborgsmässafton. Låter konstigt men bekant.

Jaja whatever. Varför firas denna dag överhuvudtaget? Har inte svenska folket nog med aftnar att få festa på, så vi hittar på ytterliggare en anledning till att få supa till det.
Ikväll kommer världens bästa fam Rosén/Johansson/Persson (Nilsson, Karlsson, Svensson) eller nått liknande. måste bara poängtera att det är en och samma familj men som samlar på efternamn. Hade ju planerat för grillning men det sket sig duktigt, det ÖSREGNAR utonhus!!!
men jag ska nnog kunna komma på något annat att bjuda på. För jag har ju VÄRLDENS bästa fantasi eller nått, eller inte.

Veckan som gått har varit relativt bra. varit mycket med Minette och Liazen, mammafika och så klart en sjuk Elin. Tror det var en så kallad tvådagars feber. För nu sitter hon hur pigg som helst på golvet och leker och luktar bajs. Men mamma ska BARA blogga färdigt. hehehe, stackars barn. ILLA....
Men det blev nya sommardäck till bilen och en City jogger mini sulky till Elin med alla dess tillbehör och lyxigheter, mohahha. så nu kan hon åka bekvämt i Turkiet.

Nej nu luktar det verkligen illa i mitt kök. Återkommer senare!!

KRAMIS

1 kommentar:

  1. Din lilla bajsmamma, så elak du e!!! ;) Jag ska jaga dig med en blöja på måndag, fast och andra sidan, du kommer bara att se ryggen på mig :D LOL SAKNAR DIG DARLING!!!!!!!!!!!!!!!!!

    SvaraRadera