torsdag 15 juli 2010

uppdatering!!!

oj det var längesen jag skrev något vettigt här ser jag.


Elin är nu 10 månader oich tiden bara springer ifrån oss. BARA 7 veckor kvar innan jag börjar jobba igen.


Älskar glassCentrera


Vad har då hänt??

Elin fick en gåvagn i söndags, ställde henne vid den och gissa vem som sprang iväg direkt. himlars tränkte jag, då var husefriden över. Det går som bara den. Trodde att det skulle krävas mycket träning för att få henne att gå med den, men icke. Tji fick jag. Bild kommer sen, har det på Magnus mobil

I söndags var jag och Elin i Höllviken för lite sol och bad på stranden. Farmor, farfar och mormor Anna-Greta var också med. Elin älskade havet men blev såå trött så hon sov i nästan 2 timmar, rekord.


Det har varit en massa sol och bad i poolen på baksidan och på stranden. Elin älskar som sagt att bada. Har man väl stoppat ner henne får man slita upp henne igen. Vilket idag har resulterat till en bamseförkyldning och öroninflamation. Stackars bebis. Penicilin i 5 dagar.


Nu är det äntligen semester. Magnus har 3 veckor som jag ska ta vara på till varje pris. Imorgon blir det en tur till Götet för lite shopping, Liseberg och mys i mängder. Ska bli sååå skönt.

Sen blir det även en tur till Tyskland för lite inhandling av starkare varor, tsss. Behövs nu när det är semestermys. Lite öl och vin.

Uppdaterar i Göteborg.

KRAMIS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar