torsdag 12 augusti 2010

Det kan du fetglömma kärring!!!!!!!

JA Lena det är dig jag skriver till. Upprepar mig än en gång!! GLÖM FLYTTEN TILL AUSSIE!!! Du måste stanna hemma hos mig annars måste jag gråta floder. Vem ska jag ringa till och kräka av mig när det behövs?? Vem finns där alltid för mig i vått som torrt, jo DU!!!!!!! Men jag ska nog övertala dig att stanna hemma. Ska ringa till alla i Australien och säga att du är en USEL lärare så dom inte ger dig jobb, tss, hihihi. Annars får jag blinka med mina ledsna ögon och slänga mig på knä och böna och be!!!!! PLEASE!!!!!!!!!! Vad ska Elin göra utan sin tant Lena då?? va va va va??? TOKA!!!!!!



LAV JO!!!
En bamsekram till dig!!!!!!!



1 kommentar:

  1. Emma mitt hjärta!!!! Min kära, underbara, bästaste galning!!!! ;) Nu vågar jag ju inte flytta när du skriver så. Jag har kollat upp alternativen vi pratade om, slår dig en pling senare!! PUSSSSSS

    SvaraRadera