lördag 15 augusti 2009

23 dagar kvar!!!

Då börjar vi väl att räkna ner lite tycker jag. BARA 23 dagar kvar, men den får gääääärna komma precis när den vill.

I tors var jag hos barnmorskan igen. Fortfarande högt blodtryck men annars såg allt bra ut. Bebisens hjärtljud låg på 130. Sen blev jag även sjukskriven på heltid, skönt. Så nu kan jag slappna av lite innan vårt lill* härta tittar ut i friska luften. Känns som att det e behövligt, är grymt trött om dagarna.

Ikväll bär det av på 30 års fest hos Malin och Cina. Ska bli sååå skoj. Trist bara att jag känner mig som en svullen elefant och allt sitter fult för tillfälligt. Men men får väl se vad min elefantgarderob har att erbjuda mig ikväll. Blir ju dock ingen utklädnad för mig. Ska vara 70-, 80-tals tema. Kan bli hur skoj som helst att se allas kreationer ikväll.

Men jag berättar mer om det imorgon. Nu ska jag gå och få i mig lite mat. Blir lite slarvigt med det känner jag. Inte så bra för Ärtan kanske. Så nu ska mamma va duktig och äta pasta med köttfärssås.

Hörs!!!!!!!!!!!!
PUUUUUSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar