söndag 2 augusti 2009

SAKNAR!!!!

NU SAKNAR JAG MIN LENA OCH VILL ATT HON SKA KOMMA HEM FRÅN "DOWN UNDER"!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! MEN SNART HAR DU HAFT DINA 6 VECKOR SEMESTER OCH KOMMER HEM MED EN MASSA SKVALLER *LER*.

Helgen har som vanligt sprungit förbi, trist!! Blir så när Magnus jobbar och jag slöar bort en hel lördag. I fredags fick vi finfint besök av Patrik, Maria, Tessan och Danne. Blev god mat och en massa kuliga bilder från deras USAresa. Såg hur bra ut som helst. Efter bilderna vankades det glass med bär, kex och nöttopping *slickar mig runt munnen*. Tack för en trevlig kväll mina vänner. Får snart göras om.

Igår blev det som sagt mycket slappande framför tvn. Tyckte jag var värd det efter en "hård" vecka. Har haft en massa skoj med barnen på jobb. 6 barn på 4 personal. Så vi har kunnat göra hur mycket som helst. När magnus kom hem igår blev det pizza och sen slapp framför tvn igen med snuten i Hollywood. Mysapysa.

Idag ska jag köra ner till Ystad och gratta min lilla mammi som bli gammal, ler. Sen blir det väl middag och fika där nere. Magnus jobbar ändå, så passar på att umgås med "mormor och morfar" då.


Imorgon är det BARA fem veckor kvar till bebisen ska titta ut. Fem dryga veckor har jag på känn. Har fått fruktansvärt ont i mina händer och fötter, somnar upp till armbågarna. Hette nått med karpaltunnel eller nått. Betydde att nerverna kommer i kläm pga vätskan som jag lagt på mig. Ska till bm på tors, så vi får helt enkelt se vad hon säger om saken.

Måste rusa!!!!!!


Ha en mysig söndag i solen!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar