onsdag 12 augusti 2009

Dagens mage *ler*

Tänkte lägga in några nya bilder på dagens mage. Är nu i vecka 36 (hittar inget plus) plus 2. så nu får bebisen komma precis när den vill. Gärna redan i kväll *hehe*. Lär väl aldrig hända att jag har sån tur.

Veckan har varit lugn. Lite barn men mycket förberedande inför terminen. men eftersom jag inte ska vara där då, blir det mycket mys och pyssel för min del. Gör så mycket nytta jag bara kan.

Igår var vi på kalas hos Joel som fyllde år. Fick en fantastiskt god fiskgratäng till huvudrätt och kanske en än godare cheescake till efterrätt. Smaskens. Somnade som en stock när vi kom hem. Helt slut efter en fullspäckad dag. Fick även ideén av Lukas att om vi får en flicka ska hon heta Gloria. Tror dock att vi får tänka om det lite till. Men tack för tipset lille Einstein.

Ikväll blir det slappt framför tvn. Magnus har jobbat sen 07.30 imorsen och kommer hem vid 20.30 ikväll. Lagom trist.

Imorgon är det tid för ännu ett besök hos barnmorskan. Hoppas på att bli sjukskriven på 100% pga mina fingrar och fötter. Har magiskat ont. Håll tummarna för mig!!! Berättar mer imorgon.



PUSS OCH HEJ, LEVERPASTEJ

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar