torsdag 2 juli 2009

Ajajajaja mina stackars fötter!!!

Ännu en riktigt varm dag i Göteborg e avklarad. Idag har det varit så sjukt varmt att jag knappt vetat vad som e bak och fram på min egen kropp. Fötterna såg ut som små potatisar när det var som värst.


Blev först en runda på Universeum med hajar, anakonda, pulsstationer och regnskog. Spännande men läskigt.










Sen blev det så klart en runda med Paddan, ganska mysigt men långtråkigt. Skoj de första 20 min men inte resterande 40. Tur att det svalkade lite på vattnet, annars hade jag dött.











Sist men inte minst blev det så klart lite mer shopping. Fyndade en Espritväska och ett par skor på Nilsons. Man kan ju inte komma hem tomhänt *ler*.


Nu har vi precis avnjutit en kinabuffeé, mums.

Imorgon bär det av till Ullared, skojsigt.


Ha det toppen!!! PUSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar