söndag 12 juli 2009

Vad det växer!!!!






Tänkte visa er idag hur magen har växt de senaste 16 veckorna. Vänstra bilden är i vecka 15 och den högra är i vecka 31. Nu är det inte lång tid kvar. Går in i vecka 32 i morgon, alltså bara 8 veckor kvar. Lite galet när man tänker på det.


Mycket som ska göras fortfarande. BB-väskan ska packas, säng och skötbord ska inhandlas, Malins bebiskläder ska gås igenom *ler* och allt som bebisen behöver måste ju handlas hem. Och så får jag ju inte glömma att ovan på detta måste jag ju jobba också. Jajaja det ska nog gå bra. Ska snart på mitt sista ultraljud, spännande. Då får jag veta allt det viktigaste om min bebis. Hur stor/liten den är och beräknas att vara. Längtar sååå efter att få se Ärtan igen. Känns som en evighet sen sist. Känner ju den dagligen men ser den ju aldrig, tokigt.


Tänkte lägga upp lite bilder sen på hur bebisens rum blev nu när Magnus har lagt nytt ekgolv. Men jag väntar tills jag har möblerat och fixat där inne. Lite roligare att titta på då kanske.

Idag vaknade vi hur sent som helst och tog sen frukost. Magnus sista sovmorgon nu innan jobb börjar igen. Vilken tur att jag har en vecka kvar. Hade inte överlevt annars tror jag. Efter frukosten tog vi det lugnt ett par timmar innan det bar av till Hornbach och Burlöv center. En paket golv skulle lämnas tillbaka och jobbnycklarna skulle hämtas. På Hornbach köpte vi vars en leksak till kisarna med kattmynta i. Dom blev som tokiga när vi kom hem och gav dom. Har filmat en liten snutt så ni kan se hur roligt det såg ut.





Nu sitter jag i uterummet, som för en gång skull e svalt och myser. Ska snart laga lite mat. Men uppdateringar kommer när det behövs.


Ha det underbart i solen!!

PUSS OCH KRAM

3 kommentarer:

  1. Hej! Va kul att se din mage, grattis till den kommande bebben förresten! När är den beräknad till? Söta katter har ni oxå, mina katter (speciellt den ena) blir oxå som tokiga av kattgodis, det roliga är att jag oxå lade ut en video på min katt när han äter godis för inte så länge sen :) Ha det fint! Kram Ammie

    SvaraRadera
  2. Uj uj uj va ärtan växer :D Blir skoj när du ska trycka ut henne/honom ;)Hur går det med namnförslag?? Om det blir en flicka, är Lena fortfarande aktuellt då hahahaha ;)
    PUSS PÅ DIG HJÄRTAT

    SvaraRadera
  3. Hej grynet..
    Jätte kul att äntligen få se din lilla mage,
    så fiiiiin du är :)
    Håll oss uppdaterade..
    Kram Helena

    SvaraRadera