måndag 27 juli 2009

Swisch....

Så var denna helgen också över. Och var tog den vägen frågar jag mig då??!!??

I lördags blev det en ganska lugn fm, städ och tvätt mm. På em kom Magnus systersöner hit för att stanna till sön. Det blev en himmelens massa bus och mys *ler*. Lukas som är 3½ lekta mest med Magnus, vilket var toppen eftersom jag hade Noah på 8 månader, som är snabbare än blixten, att se efter. Men det gick hur bra som helst. Det roligaste var alla blickar vi fick när vi var utanför vår gård *skrattar*. En buse på 3, en på 8 månader och en höggravid tösabid som kör vagnen, hahahaa..... Kan höra vad folk tänkt. -Har dom inget bättre för sig. Vill säkert inte jobba och skaffar därför en massa ungar. Ja ni vet hela den radängan.

Natten, gaaaaanska jobbig då man inte e van vid att ha bebisar i huset. Och sen en morgonpigg Noah som ville ha välling halv sju. Lukas och Magnus masade sig ur sängarna vid halv tio, grisar.

Så efter att barnen blivit hämtade vid halv 1 däckade jag i sängen fram tills vi skulle köra och storhandla mat. Var dock som en zombie hela kvällen sen. Men lite mat trillade ner i magen och den senaste Wallandern satt där den skulle.

Gick dock och la mig vid 23, trött så ögonen gick i kors och sov till 10 idag. Så nu e jag pigg som en lärka igen. Ska köra och jobba om två timmar. Trevligt.

Ikväll blir det fotboll hemma hos svärisarna. Mff-Hbk. Heja heja MFF!!!!!!

Ha en underbar dag i halvmulandet.
PUSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar