torsdag 9 juli 2009

Veckans boktips!!!

Har börjat läsa boken Marley och jag av John Grogan.

Ni måste läsa boken om den galne hunden Marley och hans familj. En bok som innehåller mycket skratt men även mycket tårar (säger en gravid kvinna med hormonerna på utsidan av kroppen).
Lättläst.

Tänkte att nu när jag har lite mer fritid över ska jag se till att läsa och njuta så mycket som möjligt. Så när jag har läst eller läser en bok som jag kan rekommendera, skriver jag om den här.


Nog om detta. Idag har jag varit hos mamma och pappa hela dagen. Mysigt. Har mest tagit det lugnt men även varit och shoppat lite krukor och annat till mitt nya fina uterum. Så imorgon ska det dekoreras. Lägger upp bilder när jag är färdig.

Idag har Magnus lagt golv i bebisens rum, så nu ska det bara in ett skötbord och en babysäng. LÄNGTAR!!!!!!!

Lena min Lena drog till Aussie idag, lyckans ost!!!!!!! Ha en underbar resa gumman min!!!!


PUSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar