onsdag 8 juli 2009

EFTERLYSES!!!!!

Är det någon som vet var man kan köpa snygga krukor i zink att hänga på väggarna??? Skicka då gärna ett mejl till mig emma_joe83@hotmail.com

Jag skulle ju göra färdigt mitt fina nymålade uterum men ni vet hur det är, man målar upp en bild i huvudet hur man vill ha det. Men sen att få det så i verkligheten är ju omöjligt!!!!!

Ajja, nog om det.

Ska snart lägga upp några nya bilder på mig och min mage, har fått förfrågningar om hur jag ser ut nu så det ska fixas inom kort. Annars leker livet. 9 veckor kvar, förhoppningsvis mindre, till lill* ska titta ut. Längtar massor så klart. Nu ska golvet fixas i barnrummet sen e det bara att möblera och dekorera, tjohooooo!!!!!

Måste passa på att skriva ett stort TACK till Malin som har lånat ut bra att ha saker till oss, så vi slipper köpa allt. Så nu har vi babysitter, baby björn mm. Jag är jättetacksam.

Nu ska jag gå och ta min tvätt, ingen annan som gör det verkar det som. Men vi ses snart igen.

KRAMKALAS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar