fredag 17 juli 2009

Marknad!

Japps lyckades till slut övertala Magnus till en runda på Sjöbomarknad. Jisses jädrar vad skit man kan samla på ett och samma ställe. Men marknad är ändå sommar. Så även om man vet hur mycket skit där är, e det tvunget att ta en runda för att få känslan *ler*.

Blev dock ett par munkar munkar munkar med hål i och kyssebär. Sen var Emma nöjd. Och Magnus också för den delen. Nu har jag grymt ont i min rygg och skulle behöva en rejäl omgång massage.

Igår var vi i Ystad hela dagen. Magnus, Malin m fam och Ingrid och Hasse var på Ystads djurpark, Jag orkade inte gå där. Så jag var hemma hos familjen och på stranden med mamma. Huuuur skönt som helst. Inte så grymt varmt, plus att det fläktade bra. MYS!!!!! På kvällen var vi ute och åt på Store Thor, mummsigt. Sen blev det en runda på stan som hade kvällsöppet och matmarkand. Men med magarna fulla fick vi inte ner en bit mat till på matmarknaden. Typiskt *ler*. Efter det körde vi ner till Hamncafét och mötte upp mamma och pappa för ytterligare förfriskningar Bara jag som satt och smutta på en cola. Väl hemma i Malmö igen, stöp jag i säng. Såååååå trött.

I helgen blir det nog en runda till Burlöv center och ev en runda till Ikea för inhandling av skötbord mm. Får se vad orken räcker till.

Men lovar att lägga upp mer foto, ev imorgon, när jag har kameran i närheten. Orkar inte springa upp efter den.

NU E DET FREDAGSMYS!!!!!!!!
PUSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar