onsdag 29 juli 2009

Trött i kroppen!!!

Äntligen hemma!!!! Har precis kommit hem från jobb, blev 5 timmar idag. Bara 3 imorgon, skönt. Har faktiskt haft en riktigt mysig idag i Pildammarna med barnen dör vi tittade på teater och lekte. Dagen sprang iväg. Dock var teatern inte riktigt vad vi hade förväntat oss. KONSTIG!!!!

Måste berätta om mitt fynd som jag gjorde igår. Hittade en jacka på Liten Corellins hemsida som jag bara var tvungen att ha ju. sänkt från typ 699 till 350. Ajja tänkte jag, det var ju billigt för en jacka. Så jag bad min svägerska Malin beställa den eftersom hon också skulle handla och sen hämta det i butiken. Så på plats i butiken och skulle betala den, kostade jackan bara 189 kr. TJOHOOOOOO!!!! Snacka om ett klipp. Älskar när jag fyndat. Lägger ut en bild på den sen när jag har fått den.


Köpte även en sackosittsäck till bebisen på Babyland. Också nersatt, från 695 till 295. Den var JÄTTEFIN!!!! Usch vad jag e nöjd med mig själv, ler.
Dagarna börjar bli riktigt jobbiga nu. Har väldigt ont på kvällarna och nätterna. Skulle kunna va förvärkar, men vad vet jag om hur dom ska kännas?? Är sååå trött på detta och vill bara ha ut min lill* älskling!! Baaaara 6 veckor kvar, tiden går lååååångsamt!!

Annars e allt som vanligt i våra små liv. Magnus jobbar på som vanligt och jag på mitt håll.

Nu ska jag göra korvstroganoff med ris, mumma.

Älska dina närmaste!!!

PUSSSSSSSSSSSSS

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar