onsdag 1 juli 2009

Alla heter Glen i Göteborg!!!

Ja då var man uppe i Göteborg på en liten tripp. Mysigt.

Idag när vi kom upp checkade vi in på hotellet, hur fint som helst, First G hotell. Sen gick vi ner på Nordstan som ligger här mittemot och köpte det kända Göteborgspasset. Snacka om kanonerbjudande. Kostade 205 kr per/pers för ett dygn och då får man gratis inträde på en massa ställen, b la Liseberg, Universeum, Paddan och mycket mycket mer.

Efter det fick vi för oss att köra till Kungsbacka till Freeport outlet för lite shopping. Det slutade illa för plånkan ska ni veta. Vilket ställe, rekommendera varmt. Typ halva priset i alla affärer, plus en massa rabatter man fick i ett häfte ( också genom Göteborgspasset). Köpte nya Nikeskor, Mexxtröja, Salming-bh och nya Höganäs tallrikar. Detta var då bara jag, Magnus var 7 gånger värre. Han fyllde bilen *ler*.




Nu ikväll har vi varit en runda på Liseberg och käkat och så klart lyssnat på Perikles (som vi såg skulle vara här när vi väl bestämt oss för Gbg och Lise). Vilket tryck på kasebanan. Har nog aldrig skrattat så mycket åt folk innan. Snacka om att gå in för det med hela sitt liv. Lite impad *skrattar*. Lägger upp ett litet filmklipp så får ni se vad jag menar.

Nu ska jag gå och lägga mig och titta på film. Berättar mer imorgon.

Nattispuss


PS: Var ensam om att vilja se Lotta på Lise idag *ler*. Var var alla mina buddys???? Hade till och med skrivit Lotta i pannan ju (med vattenfast penna).


1 kommentar:

  1. Jisses, vilken fart de e på kasebanan! Hade du gått in där hade du blivit golvad direkt, spelar ingen roll om du e gravid eller ej!!!
    Ni ser ut att ha de underbart, fortsätt med det :) Oh du gumman, nästa gång följer jag med dig och kollar på Lotta, jag har en stor flagga med hennes namn som vi kan ta med :D PUSS

    SvaraRadera